Onderwerp: Wat een gezeik
Enkele bericht bekijken
Oud 11 May 2004, 11:39   #8
MarvinV
Guest

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TheGroovMaster
stel je voor dat die oorlogen er allemaal niet waren, dan hadden we in nederland allang onderwatre gestaan door het broeikas effect wat we veroorzaken door alleen al te ademen.

Maar ik ben altijd al voor geweest om geen militairen naar irak te sturen. Me mening is door die ene dode nederlandse militair ook niet veranderd. Hoeveel amerikanen zijn er al gedood, dat zie je nergens meer..... dagelijks worden er wel 3 of 4 gedood.

Ik zou de nederlandse militairen hun termijn in irak laten uitzitten en dat dan niet verlengen. Ik zou alleen geld en voedsel hulp sturen om het land op te bouwen.
ik zou helemaal niks sturen... laat ze allemaal maar creperen.....
we hebben het hier in nederland ook moeilijk, bevriezing van de lonen enz enz... gaan ze geld steken in andere landen. dan zeg ik zorg eerst maar dat je eigen land weer wat beter word.

+ hebben die landen ons ook wel eens geholpen in moeilijke tijden in oorlog of wat dan ook NEE dus oprotten maar.

wat ik ook kolder vind is dat wij allemaal bevriezing van de lonen krijgen maar die fucking ministers krijgen er wel 20000 bovenop de etters :@
  Met citaat antwoorden