is het criterium dat je ALLEEN thuis bent, en je hebt elkaar een tijd niet gezien, en je wil op een leuke manier met haar vrijen (uiteindelijk)? is namelijk niet echt duidelijk zegmaar
Ik ben zelf geen romanticus dus kaarsen vind ik echt overdone als mn vriend dat zou doen

ik steek kaarsen aan als ik alleen ben en dan ga ik naar zo'n flakkerend vlammetje kijken onder het genot van een sigaretje, daar geniet ik van

maar niet het clichebeeld van een romantisch etentje

Als mijn vriend een avondje bij mij is zorg ik dat ik een lekker vleesje voor hem heb, omdat ik weet dat ie dat lekker vind, en dan kook ik en dekt hij de tafel, en dan gaan we lekker samen van ons dineetje genieten

en hoe ik em dan savonds verleid, of hij mij, is meer met strelingen en gewoon elkaar een beetje winnen, elke keer. Aandacht geven voor elkaars bezigheden en die bespreken doet ook al wonderen overigens.
ALs ik bij hem ben eet ik meestal wat de pot schaft (moeders kookt, terwijl ik alleen woon) maar als hij kookt omdat zn ouders er niet zijn, vraagt ie ook altijd wat ik wil en kruidt ie et eten wat minder

en dan gaan we daarna tv of filmkijken of we gaan uit in Utrecht