Onderwerp: Roda jc
Enkele bericht bekijken
Oud 16 May 2004, 20:03   #41
bartje518
Aachen TSV

bartje518's Avatar

Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mozzel
durf ik toch te betwijfelen

ik denk dat het middenveld van AZ toch veel beter, nu helemaal met Landzaat erbij, en daarbij denk ik dat de aanvallers van AZ veel meer creatief vermogen heeft dan dat er bij Roda rondloopt...

ik zeg niet dat Roda slecht is, daarentegen zelfs het is 1 van de lastigste ploegen uit de HCE(mede door het werk van Vloet), maar dat het kwalitatief beter is dan AZ.... nee
AZ wordt zwaar, zwaar overschat. Overigens heet Vloet totaal niets bijgedragen aan het worden van een 'lastige' tegenstander van Roda. Het is 'ondanks' vloet, niet dankzij die bullebak. Hij is zelf inderdaad zeer tevreden over zijn werk, waarom is mij, en met mij voor velen anderen een volstrekt raadsel.

AZ heeft voorin Huysegems, Perez en Nelisse/Elkathabbi.. Dat is echt niet creatiever dan Kone en Cristiano, en al helemaal niet wanneer Anastasiou (na Eriksen en Nanninga Roda's beste spits ooit). Het middenveld van AZ is alleen Meerdink een aardige, voor de rest middelmaat (net zo middelmatig als ons middenveld, hoor).
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden