Enkele bericht bekijken
Oud 17 May 2004, 22:38   #36
bartje518
Aachen TSV

bartje518's Avatar

Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DarkAngel
Echter zullen alleen de mannen die toegang hebben tot het Mannenforum dit zien. Privé fora blijven privé fora. Mensen die geen toegang hebben tot deze fora zullen te zien krijgen "viewing thread" of "viewing forum" niets erachter. Dus nu vraag ik mij af... hoe kan pfp deze titel zien ??
Er wordt wel gezegd dat het topic misschien verplaatst kan zijn van adb naar staff, maar ik neem aan dat wanneer het in de staff staat het privé is en mensen de titel niet meer kunnen lezen.

Ik zal wel weer verkeerd denken hoor zal wel een bug zijn dan
Soms zit daar een foutje in denk ik.. Inderdaad als jij mij een link uit meiden geeft, en ik klik erop, dan zal er bij jou staan de titel van de thread in meiden. Als pak m beet Tyskie dan kijkt bij who's online staat er inderdaad viewing thread.. Snap ook niet hoe PFP dat kan zien dan
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden