19 May 2004, 07:19
|
|
Guest
|
Citaat:
'Robben op schema voor de Duitsers'
18/5/2004 23:04
Diep in de Zeister bossen werkt Arjen Robben hard aan zijn herstel. De international liep op 11 april voor de tweede keer dit seizoen een hamstringblessure op en dat kostte hem onder meer een mooi afscheid bij PSV. De twintigjarige linksbuiten richt zich nu uitsluitend op Oranje. En dat gaat goed.
Robben koos er bewust voor om in Zeist aan zijn herstel te werken. 'Apart trainen op de club is heel anders en ik vind dat best lastig. Bij mij werkt het demotiverend als ik de groep fijn zie trainen en ik zelf niet mee kan doen. Het grote voordeel is dat ik hier een-op-een werk met Rob Ouderland', vertelt Robben in de nieuwe Voetbal International.
'Ik kijk er heel erg uit naar het EK. Ik heb met Oranje-19 al eens deelgenomen aan het WK in Argentinië en dat maakte al veel indruk. Nu zal het allemaal nog grootser zijn. Mijn enige doel is laten zien dat ik er in de eerste wedstrijd tegen de Duitsers sta als de bondscoach een beroep op me wil doen.'
Het complete gesprek met Robben kun je lezen in VI nummer 21, die vanaf woensdag in de winkels ligt. Klik hier voor de inhoud van de nieuwe Voetbal International.
|
Zeer goed nieuws
|
|
|