Onderwerp: For Troy!!!!
Enkele bericht bekijken
Oud 21 May 2004, 00:17   #27
Tyskie
Lid

Tyskie's Avatar

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door L_angeldc
ach je moet het maar zo zien, dit is een blik op de de mythen net zoals er nog tig anderen blikken erop zijn.
net zoals tantatalus (een toneelvoorstelling die wij gezien hadden ) ook maar een mening is over een bepaald verhaal.
ze gebruiken stukken die wij al kennen, en laten ook stukken weg maar het totaal beeld is gewoon een vette film (denk ik )

ik heb hem nog niet gezien, maar ik ga hem binnenkort wel zien.
orlando bloom brad pitt

Nouja, ik vind hem wel vet... Maar toch viel hij me wat tegen. En dat zit er vooral in dat sommige stukken zijn verdraaid om de film spectaculaider te maken.. Dat is geen kwestie van een andere interpretatie, maar dan verkracht het originele verhaal vind ik...

Dat sommige essentiele details in een enkele minuut worden behandeld, om meer ruimte te geven aan de actie en romantiek... oftewel, zaken die het grote publiek trekken.

Wat wel een kwestie van interpretatie is, is hoe je de hoofdpersonen (Paris, Hektor, Achilles) neerzet.. en ik vind dat dat wel weer heel goed gedaan is. Een pluspunt voor de film in mijn ogen...

Daarom vind ik het niet de absolute topfilm die ik had verwacht, maar gewoon een vette film.. Zoals ik bijvoorbeeld de actie-scenes uit Pearl Harbor ook vet vond, maar het geheel absoluut geen topfilm...

Overigens, gewoon naar toe gaan. Kan zeker geen kwaad.