Onderwerp
:
op welke partij moet jij stemmen met Europese verkiezingen?
Enkele bericht bekijken
21 May 2004, 09:42
#
33
Nickchange
Lid
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door koelkast
Ik heb de stemwijzer niet nodig ik zal op
groen links
stemmen.
Puur en alleen omdat zij de enige Partij zijn waar ik op kan stemmen welke
tegen
De nieuwe manieren en regels / wetten zijn betreffende software patenten.
huh wat waar heb je het over??
Mensen in de IT houden al maanden hun hart een beetje vast betreffende de toekomst. Grote bedrijven als Microsoft, IBM, Solaris, Sun en Netware hebben de handen in 1 geslagen al hun advocaten op Europa gericht en met smerige omkoop schandalen wetvoorstellen kunnen indienen en doordrukken betreffende software patenten.
Dit heeft tot gevolg dat we nu op het punt staan in europa deze regels en wetten in te voeren en te accepteren alvorens diverse bedrijven aan de alarm bel trokken en demonstraties en petities gingen houden.
De gevolgen voor de IT zouden rampzalig kunnen zijn. De grote bedrijven hebben ooit patent aangevraagd op alles wat los en vast zit zoals bijvoorbeeld.
- de hyperlink
- de muiscursor
- de term cancel in knop formaat
- de while loop
- etc.
In Amerika zijn deze patenten niets waard gezien je daar als klein bedrijf gewoon geen rekening houd met deze onzin patenten. indien een microsoft of IBM je voor het gerecht sleept sneuveld tijdens die zitting dit patent en is er niets aan de hand.
De regels dreigen nu zo te worden in europa dat een groot patent bezitter je werkenlijk voor het gerecht sleept en in europa wint. waardoor je je ontwikkeling / software direct kan staken of een flinke zak geld moet afdragen.
Nickchange
Bekijk Public Profile
Vind Meer Berichten van Nickchange