Enkele bericht bekijken
Oud 24 May 2004, 14:09   #11
Bazzemans
Super Lid

Bazzemans's Avatar

Stuur een bericht via MSN naar Bazzemans
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ar-Tuur
Luinge is een pauper, maar wat deed hij gisteren zoal fout dan? Die rode kaart was gewoon terecht.. een kansloos stomme actie van Heubach. Verder waren vrijwel alle gele kaarten ook terecht. FC Twente moet ook maar eens bij zichzelf te rade gaan.

Aaah kom op.. Een terechte rode kaart? Hij raakt die tegenstander niet eens! Ik vind het vervelender wat die Utrechter doet dan wat Heubach doet. Het zou dan een "optelsom" geweest zijn, maar dat slaat ook nergens op. Gewoon een te makkelijk getrokken rode kaart. Ik vond dat Luinge er wel vaker (in het nadeel van Twente) naast zat. Wat Theo zegt is trouwens wel volledig waar, ze hadden op het moment dat hij schoot al lang in de gaten dat ze de bal niet terug zouden krijgen. Ik vind trouwens dat je aan de beelden helemaal niet kan zien of Heubach de intentie had om de bal over de zijlijn te spelen. Hij kan ofwel de bal hebben willen aannemen om het spel gewoon te vervolgen of de bal willen aannemen om hem vervolgens alsnog over de zijlijn te tikken òf dit was een bewuste actie en hij wilde de bal dus over de zijlijn tikken. Gewoon een ongelukkige actie waardoor er een dubieuze situatie onstaat, maar om nou te zeggen dat Twente het daarmee weggegeven heeft? Je kan beter zeggen dat een zondagsschot de wedstrijd gewonnen heeft..
Bazzemans is offline   Met citaat antwoorden