Neej verliefd worden doe je niet zo...of het is echt puppylove.
Ik heb een chatlief gehad ja, maar ik ben er pas voor gevallen toen zij hier was. We hadden al 4 maanden redelijk intensief gechat maar alleen maar op het vriendschappelijke vlak. Wat heb je er anders ook aan.
Maar zij is toen om de een of andere reden in de zomer van 2002 zomaar spontaan in Nederland verzeild geraakt en omdat ze toch wel aardig leek en het vriendschappelijk klikte heb ik haar uitgenodigd om dan bij mij thuis te blijven. En toen heb ik der ook eerst vriendschappelijk leren kennen waarna ik een moment met haar had dat er echt een klik...een vonk was. Dan ben je pas in luv...en dan heeft het ook pas zin met zo'n internetliefde, als je elkaar leert kennen en dat dan blijkt dat hij bij je past. En of dat zo is dat merk je snel genoeg aan een toenemende spanning

.
Relatie is btw wel over, hechte vriendscahp is overgebleven. Heeft me veel moois gebracht oa mooie vakantie naar Los Angeles, Santa Barbara en Las Vegas. En deze zomer zit zij wer hier en een week of 3 later gebruik ik haar nieuwe thuis kort als uitvalsbasis tijdens mijn eigen vakantie door British Columbia in Canada.