Enkele bericht bekijken
Oud 25 May 2004, 10:36   #6
bartje518
Aachen TSV

bartje518's Avatar

Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Daar is het in ieder geval nog elkáár. Hier is het kortzichtig en eenduidig. Oorlog, moeten we dan niet aan veel meer landen een hekel hebben? En hoe hebben we ons zélf gedragen in Indonesië en Suriname? Begrijp me niet verkeerd, mensen die het zelf hebben meegemaakt kan ik zeer goed van begrijpen dat zij nu nog steeds een hekel aan Duitsers hebben, maar wie zijn dat nu nog?

Verloren finale.. Waar zit dan die hekel jegens Argentinië? Of tegen Italië om 2000 (halve finale weliswaar)? Er zit dus toch iets anders. Duitsers zijn over het algemeen een bijzonder joviaal volk, die eerder opkijken tegen Nederlanders dan dat ze erop neerkijken. Ik kan me niet voorstellen dat dat door voetbal komt. Eerder door kortzichtigheid en elkaar napraten. Misschien ook een stukje opvoeding, dat 'duitsers slecht zijn'.
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden