Spellen zo snel mogelijk uitspelen daar doe ik niet aan, 100% uitspelen probeer ik altijd. Als ik een spel(wat dan meestal een makkelijk spel is) voor de zoveelste keer begin dan maak ik het moeilijker voor mezelf om het interessant te houden door alleen de meest simpele moves te gebruiken. Meestal is dit niet nodig, want voor een serieuze gamer ben ik niet erg skillvol. Daar ben ik wel blij mee, want eigenlijk hoef ik bijna nooit zelf uitdagingen te verzinnen omdat de spellen al uitdagend genoeg zijn voor mij. Wel ga ik dingen verzinnen die het spel leuker maken, niet perse moeilijker. Een van de dingen die ik meestal doe is bijvoorbeeld bij spellen als Zelda:TWW en Mario Sunshine ff de cameraman uithangen, en soms gebruik ik dan meer de camera(C-stick)om Mario of Link te besturen dan de control stick. Bij een leuk gevecht probeer ik de actie vanuit een bepaalde hoek te bekijken zodat het er allemaal net iets spectaculairder uitziet. Hierdoor ben ik dan wel ff afgeleid van mijn acties op het beeldscherm, dus je kan wel zeggen dat ik het spel wat uitdagender maak. En dan een vette close-up als ik Link zijn laatste vijand laat afslachten, dan is de lol compleet. Tja, misschien omdat ik zo van films houdt, wil ik mijn games ook zo filmisch mogelijk beleven. Dan ga je de cameraman uithangen, daar beleef ik veel lol aan.