2 weken op vakantie gaan is geen uitvlucht om meer dan een maand niet te posten, belachelijk dat je je daarachter verschuilt.
Zelf in mijn tijd toen ik beheerder was was je er al nauwelijks.
En dat kon ik ook goed zien want ik kon ook de invisible users zien, het zou me verwonderen moest dit nu veranderd zijn..
Verder is het geen klasse om mensen te gaan afschilderen als kansloos en paupers

Dat toont enkel aan dat je je in een hoek gedwongen voelt en je niet anders kan verhelpen, niet erg slim van je.
En dat laatste van baas ook gewoon te belachelijk om over te spreken.
Een goede beheerder die er is voor zijn leden zou voordat hij het zogezegd druk zou hebben al een statement afgelegd hebben om duidelijk te maken dat hij er even minder zal zijn en dat in die tijd men beter de andere beheerders zou aanspreken.
Jij daarentegen zegt niks maar gaat dan wel roepen dat je enkel je 'baas' verantwoording af moet leggen ?

Hoezo jij bent enkel beheerder voor de macht ?
Ik heb er nooit veel van gezegd omdat ik mensen die andere mensen gaan uitschelden zelf ook maar kansloos vindt..
maar jij bent toch echt wel een omhooggevallen ego en ik hoop dat hier vlug een nieuwe beheerder in jouw plek wordt aangesteld
[Kan koelkwast trouwens geen OW krijgen voor het uitlokken van een flame ? Wij zijn vriendelijk, hij begint op de man te spelen, een OW lijkt me hier dus wel op zijn plaats, want elke flame wordt met een OW bestraft]