Enkele bericht bekijken
Oud 30 May 2004, 14:11   #19
Tyskie
Lid

Tyskie's Avatar

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door koelkast

dit zal ik voor je doen indien jij mijn baas bent geworden. ik daag u allen uit om dit te bereiken.
Ik hoop dat je dan beter met je werk bezig bent dan hier...

Of verwondert het jou niet dat het merendeel van de leden jou beu is geworden? Niet alleen die 'die paupers van sport en tyskie'? Vind jij het niet raar dat ll.com steeds verder afglijdt?

Vind jij jezelf geloofwaardig terwijl je al drie keer (!!!) hebt gezegd af te treden? Vind jij jezelf serieus overkomen als je wekenlang niets post (terwijl ik je wel op msn online zie, hoe raar) en als je iets post het enkel over beleid en dergelijke gaat?
Je hoeft niet op ADB met smilies te posten om betrokken over te komen... Een keer wat vaker op de rest van het forum posten zou je imago zeker ten goede komen, voor zover dat nog mogelijk is...

En ik vind het zeer triest dat je met teksten aankomt als 'kansloze paupers', want dat is gewoon een regelrechte flame en volstrekt funest voor jouw geloofwaardigheid in een discussie...

Edit: toon het anders eens gewoon aan.. en zet je status op 'visible' voor een langere periode (meerdere maanden). Die discussie ben je namelijk ook al uitstapt met kansloze argumenten..

Laatst aangepast door Tyskie : 30 May 2004 om 14:15
Tyskie is offline