Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Suepahfly
dump die gozer
mun vriendin deed net hetzelfde,maar dan wel in mindere maten en daar ging ik al kapot van,iedereen zegt tegen mij dat ik veel vriendelijker ben geworden sinds het uit is dus...je zal wel opkikkeren als je hem laat vallen,geloof me.Ik had ook eerst verdriet dat ik haar had laten vallen, een maand lang zelfs...maar ik ben toch blij dat ik er vanaf ben hoor
|
Mja, ik heb het al heel vaak aan 'm gevraagd, geloof me. En elke keer zei hij dat hij mij alle steun zou geven die ik nodig had. Maar dat feest ging niet door.
..het is uit. :/ Ik heb hem gisteren gevraagd of hij mij uberhaupt nog leuk vond, en zijn antwoord was "soms". Als hij bij mij is is hij verliefd, maar als hij me niet ziet vindt hij het allemaal wel prima. Hij mist me niet, en de verliefdheid is gewoon grotendeels over.
Toen zei ik dat ik geen relatie wilde met iemand die niet verliefd op mij is, en mja, dat het beter was om er dan een punt achter te zetten. :/ Hij begreep het, en hij wou ook al langere tijd melden dat hij mij lang niet meer zo leuk vond als vroeger.
We hebben het er allebei heel moeilijk mee, maar we weten ook allebei dat het gewoon niet werkt. Misschien komen we na een tijdje weer bij elkaar, het hangt er maar net van af. Ik houd ijle hoop. Maar het zal wel niet. Voorlopig blijven we in elk geval goede vriendjes. Want ik houd van hem, en hij van mij - ook al is het misschien niet op de manier waarop ik zou willen. Hij is misschien wel niet meer de mijne, maar een Wij is er nog wel.
Bedankt voor jullie meningen, allemaal.