Nou wilt die bloemkool van een bondscoach van ons het tegen Faroer weer gaan proberen met Kluivert en Nistel voorin...
Wat doet die Kluivert met Advocaat dat hij telkens weer het vertrouwen krijgt?! Zul je zien dat ze er ieder drie inschoppen en dat het weer feest is...
Nee, dit EK zal niets worden... Veel te veel spelers die het niet hebben... vd Meijde en Overmars zijn zo slecht in vorm dat ik me afvraag waarom ze zijn meegenomen. Kluivert raakt ook al een seizoen lang geen bal goed, terwijl Hasselbaink die toch aardig speelt wordt geslachtofferd....
Onze verdediging is aardig, maar geen wereldklasse en zal dus altijd steekjes laten vallen. Zeker de backs, die eigenlijk helemaal geen backs zijn.
Sneijder is ook nog te jong om constant beslissend te zijn, vd Vaart kent dit jaar ook een terugval...
Hopelijk is Robben op tijd weer fit, hij kan als enige echt zorgen voor de aanvoer richting van Nistelrooy... Dan maken we kans..
Maar in de huidige toestand zie ik Oranje niet verder komen dan de groepsfase... Een droevig gelijkspel tegen de Duitsers, kansloos verlies tegen Tjechie en een kleine zege op Letland zullen niet genoeg blijken te zijn..
Laatst aangepast door Tyskie : 1 June 2004 om 11:34
|