Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Stevie
Okee, dat is logisch maar vreemd in mijn ogen. Waarom zou ik nu weer gestraft worden voor mijn daden na mijn ṿrige ban? Toen ik dus aan NW vroeg waarom ik dan nu weer daarvoor gestraft werd, kreeg ik dit antwoord.
|
lijkt me logisch dat de periodes bij elkaar wordt opgeteld. bovendien was t niet je daden NA je 1e ban maar TIJDENS je eerste ban. en als jij niet gewoon die andere accounts had aangemaakt, had je gewoon een maand gehad. wat zeg ik? als jij je gewoon gedragen had, was je helemaal niet gebanned
Citaat:
Huh? Geschiedenis? Ik vind mezelf niet een opvallende "troll-user", ik ben alleen soms wat irritant. Toch?
|
persoonlijk visie: soms?
Citaat:
Oh nee toch, klachten over die te lange sig! Van Elvenkindje nog wel! Ja, dat is inderdaad een voorbeeldig user. En ja, dat ik 1 keer provoceer wil toch niet zeggen dat ik altijd zo ben? Enne.. was dit nou mijn 2de of 3de ban?
|
anders had ik t wel gezien en had ik zelf gevraagd of je m kleiner wilde maken.
Citaat:
Foutje, bedankt! Dit was nog altijd mijn 2de! Dat gaf NW eerder zelf ook toe..
|
t zal wel gegaan zijn over je aantal OW's wat je had. aangezien ik niet weet waar je dat vandaan hebt (PM, msn? heb van beide geen geschreven tekst (meer)

), kan t zijn dat ik een typfoutje heb gemaakt of dat ik per ongeluk (dat zou dan nooit eerder voor zijn gekomen btw) naar de User Notes van een andere user hebben gekeken (opzich zou dat stom zijn, maar goed

)
en dat van w00t zou ik moeten navragen