Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Little Angel
Volgens het wedboek van strafrecht mag iemand niet bij straffen erop worden gewezen dat hij eerdere strafbare feiten heeft gepleegt. De straf die wordt opgelegt geldt dan alleen voor hetgeen er op dat moment is gepleegt.
|
welkom in de wereld van..........internet
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Stevie
ik vind zelf dat ik niet een constante storende factor ben, hier op het forum. ik denk dat er ook genoeg mensen zullen zijn niet mij niet irritant oid vinden. ja, natuurlijk heb ik ruzie met mensen en natuurlijk heb ik ook mijn vervelende momenten, maar dat heeft toch iedereen?
|
en toch heb je genoeg OW's gekregen voor een 2e ban, dat zegt toch wel genoeg dacht ik zo

al geef ik toen dat je (gelukkig) niet net zo erg bent als Forza
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tyskie
En het is toch geen traditie of regel dat bij elke volgende ban er twee weken bij komen?
Een straf hoort toch bepaald op basis van het concrete geval? En in dit geval lijken mij twee maanden zeker niet toepasselijk.. Ook al is dit zijn tweede ban, maar beide vind ik nogal licht (niet onterecht hoor) gegeven.
|
goeiemorgen Tys, dat doen al een een hele lange tijd
de beheerders waren het over eens met de lente van de ban maar ik geloof niet dat ik helemaal begrijp wat je met je laatste zin bedoelt