Onderwerp: Korte enquete
Enkele bericht bekijken
Oud 2 June 2004, 08:38   #1
sjmb
Guest

Standaard Korte enquete

Hoi, zouden jullie deze vragen willen beantwoorden? Het zijn er maar vijf! 't Is binnen een minuut klaar.
Als er bij de eerste of de tweede vraag geen antwoord staat dat op jou van toepassing is, dan hoef je de enquete niet te maken, want dan ben je niet de doelgroep
Het makkelijkst is het als je het antwoord dat voor jou geldt laat staan en de rest weg haalt.

1. Hoe oud ben je?
a. Ik ben 13 jaar
b. Ik ben 14 jaar
c. Ik ben 15 jaar
d. Ik ben 16 jaar
e. Ik ben 17 jaar
f. Ik ben 18 jaar
g. Ik ben 19 jaar

2. Wat geldt voor jou?
a. Ik doe HAVO of VWO, of ik heb een HAVO/VWO-diploma. Mijn ouders (de hoogst opgeleide ouder telt) hebben een HBO of universitaire opleiding gedaan.
b. Ik doe VMBO, of ik heb een VMBO-diploma. Mijn ouders (de hoogst opgeleide ouder telt) hebben een HBO of universitaire opleiding gedaan.
c. Ik doe HAVO of VWO, of ik heb een HAVO/VWO-diploma. Mijn ouders hebben een lagere opleiding dan HBO gedaan.
d. Ik doe VMBO, of ik heb een VMBO-diploma. Mijn ouders hebben een lagere opleiding dan HBO gedaan.

3. Rook je?
a. Nee
b. Nee, maar ik heb tussen mijn 13e en 19e wel gerookt.
c. Ja

4. Heb je wel eens onbeschermde (= geen condoom of vrouwencondoom) seks gehad?
a. Nee
b. Ja, maar ik wist zeker dat de ander geen SOA had (voorheen maagd, of kort daarvoor getest)
c. Ja

5. Wanneer zou je naar de huisarts gaan?
a. Nooit
b. Als ik me lange tijd erg ziek voel
c. Zodra ik me ziek voel

Alvast bedankt!

Oh, en als dit het verkeerde deelforum is, kan iemand dan zeggen waar-ie wel moet? Dan verwijder ik deze en plaats ik hem ergens anders.

Laatst aangepast door sjmb : 2 June 2004 om 08:45
  Met citaat antwoorden