Enkele bericht bekijken
Oud 2 June 2004, 16:01   #6
Ar-Tuur
Guest

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Phitje
jah, maar die stam is dus 34 als WK2006 is. Ik denk dat ik als voetballer mezelf dan ook in bescherming zal nemen en niet van die domme keuzes maak als de Boertjes. Niets ten nadele van de Boertjes hoor, maar als ze gewoon na het niet behalen van WK2002 een punt achter hun interland carriere hadden gezet werd er vast met meer respect over hun gesproken. Als Stam door zou gaan tm wk duitsland, dan loopt ie hetzelfde risico dat ie net zo als de Boertjes wordt afgeschreven. En dat levert meestal alleen maar scheve ogen op.
Ik vind dat je niet naar leeftijd moet kijken, maar naar kwaliteiten, conditie, en dergelijken. Wat dat betreft gaat de vergelijking met Frank de Boer wel mank. Die hobbelt nu nog mee met Oranje en heeft een geweldige carrière gehad, maar was na een paar jaar Barcelona eigenlijk al over zijn top heen, in tegenstelling tot Stam Stam is een laatbloeier die via een geleidelijke carrière een topverdediger is geworden. Hij gaat op z'n 32 naar één van de beste clubs ter wereld (AC Milan) en zit op een dusdanig niveau dat ik denk dat hij met die kwalificatie en eventueel eindtoernooi 2006 nog heel goed meekan. En van mijn part wordt hij dan alleen opgeroepen voor de belangrijke kwalificatieduels, als hij maar blijft, want hij is echt wel het onvervangbare fundament achterin.

Laatst aangepast door Ar-Tuur : 2 June 2004 om 16:06
  Met citaat antwoorden