Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door koelkast
het zal altijd zo zijn dat de leden die gebanned zijn vinden dat dit onterecht is en dat hun ban veel te lang is. Mensen in de gevangenis vinden ook bijna allemaal dat ze oneerlijk zijn gestraft en dat hun straf veel te lang is.
Die discussie is eindeloos en ook hopeloos in mijn ogen. er zijn 3 beheerders en een forumbaas + die kunnen bannen. deze mensen kunnen samen echt wel bedenken hoe lang iemand gebanned moet worden voor de daden gedaan.
Een disuccussie forum voor gebande mensen wat openlijk leesbaar voor iedereen gaat nergens over het is gewoon niet te voorkomen dat iedereen zig er mee gaat bemoeien iets wat bij deze zaken niet wenselijk is.
|
natuurlijk wel. zoals ik bartje ook al zei, het verleden heeft vaak genoeg uitgewezen dat er veel mensen onterecht te lang zijn gebanned. daarom kan zo'n discussie, waar ook de leden in mee kunnen gaan, zeker niet nutteloos zijn. okee, er moet voorkomen worden dat er nutteloze posts in komen te staan maar ik noem de posts van discussiemeesters bartje en tyskie toch zeker niet nutteloos.
soms is het natuurlijk wel hopeloos, er zijn bans waarover geen discussie mogelijk is. ik denk dat er bijvoorbeeld over de permban van forza nog wel wat gesproken had mogen worden. maar dat is mijn inzicht, ik kan me voorstellen dat jij er als beheerder anders over denkt. maar je doet t toch voor de leden? iedereen is gebaat bij een beter banbeleid.
ik weet dat er nu gesproken word over dat beleid, en ik wacht de uitslag daarvan ook nog even af voordat ik echt verder ga met deze discussie. als dat 'nieuwe' beleid goed blijkt te zijn en blijkt te werken houd ik mijn mond wel dicht. maar ik wilde deze discussie toch weer even op gang brengen na mijn ban. jij reageerde in eerste instantie wat laat maar daarna ging het communiceren tussen mij en jou volgens mij best okee. alleen ik kreeg wel het idee dat de communicatie tussen jou en nightwolf niet helemaal soepel liep