Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sorija
heb je mij horen zeggen dat die onthoofding goed was?? nee!
maar denk even na, als de amerikanen de irakezen zo vernederen dan kan je wraak verwachten!!!
owja, het is allhoe akbar!
zoals men weet is de irakeese wet aan de hand van de koran geschreven, en in de koran staan straffen die mensen behoren te krijgen wanneer men een grote zonde heeft gepleegd!
wat je zegt is echt onwijs dom!!!! laat ze hun maar uitmoorden???
die arme kinderen die worden gedood en gebombadeerd, mogen dood gaan omdat jou het niet kan schelen!!! ja dat is inderdaad harteloos!!!!
Dus iedereen mag elkaar lekker uitmoorden?? wat krijg je dan??
nog meer opstanding!!
enne over die verkrachtingen die hier ook gebeuren, waar heb je het over man. omdat het hier gebeurd is het ok dat het overal gebeurd????
weetje hoe het voelt om vernederd te worden en verkracht???
weetje hoe het voelt dat alles wat je hebt van je afgepakt word??
ik begrijp heus dat er oorlog is! een geheel onnodige oorlog!!
zij wouden saddam alleen, en nu hebben ze hem en nu hebben ze weer een ander excuus om daar te blijven.
okee, in oorlog vallen er doden, dat hoort erbij!!!
maar vernederingen, foto's en verkrachtingen???? no way!!!!
|
Welkom in de wereld. Je lijkt wel blijk te geven dat je redelijk naïef bent hoor. De dingen die je roept kan je al eeuwen roepen. Als er nou geen oorlog in Irak was geweest had je je waarschijnlijk niet eens druk gemaakt hierover.
Je weet hopelijk van de Balkan af? Je weet van Afrika? Je kent Zuid Amerika
*ratelt nog een uurtje zo door* Waarom hoor ik jou daar niet over? Weet je wel zeker dat de Irakezen het zó slecht hebben? De dingen die je noemt komen mij in vergelijking met een aantal andere gevechtshaarden in het heden en verleden echt niet schokkend over.
Heb je iets met Irak persoonlijk dat je zo fel bent? Er zijn een aantal landen in de wereld die veel liever hulp nodig hebben.
I rest my case