Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartje518
Ik zeg ook niet dat iedereen die gebanned wordt onredelijk bestraft wordt of dat het met regelmaat voorkomt, maar er zijn in het verleden duidelijk zulke gevallen wél geweest. Zoals hierboven al aangegeven: een dergelijk forum kan streng gemoderated worden. Iedereen die zich er misdraagt gewoon eruit schoppen dunkt mij.
|
waar behoren dan de discussies over het feit gebanned te zijn op het discussie over bans forum ?
Nee het is echt onzin om te noemen dat mensen onterecht langdurig gebanned zijn. hier ben ik het niet mee eens maar dat is zinloos om daar een disucussie weer over te starten ik snap daarom ook niet waarom je dat
weer naar boven moet halen. hier worden we het nooit over eens en het heeft slechts een klein raakvlak met het onderwerp waar het nu over gaat.
Als ieder lid invloed moet hebben op elke ban die wordt uitgedeeld kan het dus zo zijn dat als een klier als forza meer vriendjes en kloons online kan krijgen dan dat er staff en beheerders zijn dat dus een ban tegen gehouden wordt door degene die de ban eigenlijk zou ontvangen.
Het onderhoud van een gebannde user forum wordt een fulltime job en bijna ondoenlijk om bij te houden. heel veel posts zullen in het grijze gebied zitten.
Het forum ontgaat totaal zijn nut gezien gebande users gewoon via zat andere kanalen in contact kunnen komen met de mensen om wie de beslissing zou moeten gaan. beheerders en forumbaas + mensen van dit forum zijn allemaal via direct messaging en email bereikbaar.