Enkele bericht bekijken
Oud 3 June 2004, 23:26   #85
koelkast
ubergruber

koelkast's Avatar

Stuur een bericht via AIM naar koelkast
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tyskie
Ik vind zo'n forum niet nodig, maar wat je hier schrijft is schromelijk overdreven... Natuurlijk wordt zoiets geen dagtaak, hoewel.. als je het afzet tegen jouw aanwezigheid hier...

En als een user als Froza kloons kan aanmaken dan zit er iets goed fout... in een normale situatie kan dat natuurlijk nooit.

Kortom, je overdrijf weer schromelijk en komt zodoende met allerlei wanargumenten.
laat ik eens "gek" doen en op je in gaan, ik negeer dan maar je persoonlijke flame richting mij. Jammer dat dat weer in de discussie naar voren moet komen. Probeer een discussie te voeren op een zakelijke manier met persoonlijk respect naar anderen. dat doe ik ook het minimale wat ik terug verwacht is dat mensen dat ook met mij kunnen doen.

Forza en andere overduidelijk "foute" users zouden geen kloons kunnen aanmaken in een normale situatie? dan mag je me uitleggen wat abnormaal is aan de huidige situatie en waarom een gebruiker thuis het onmogelijk zou moeten worden om kloon accounts aan te maken. ik zie namelijk niet in hoe we zouden moeten voorkomen op een makkelijke en realistische manier om kloons van foute users en ook andere users tegen te gaan?

Kortom ik overdrijf helemaal nergens mee en mijn argumenten zijn duidelijk neergezet in eerdere posts. ik wacht met spanning af op de beargumentatie hoe we dan naar een normale situatie kunnen gaan. Maar nog benieuwder ben ik naar een oplossing om kloon acounts tegen te gaan van gebruikers.