Enkele bericht bekijken
Oud 3 June 2004, 23:33   #86
Tyskie
Lid

Tyskie's Avatar

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door koelkast

Forza en andere overduidelijk "foute" users zouden geen kloons kunnen aanmaken in een normale situatie? dan mag je me uitleggen wat abnormaal is aan de huidige situatie en waarom een gebruiker thuis het onmogelijk zou moeten worden om kloon accounts aan te maken. ik zie namelijk niet in hoe we zouden moeten voorkomen op een makkelijke en realistische manier om kloons van foute users en ook andere users tegen te gaan?

Over het algemeen valt het dus behoorlijk op als er ineens een nieuw lid zich in een discussie mengt, denk je niet? Zo'n kloon wordt dan uiteraard meteen gebanned (in een normale situatie).

Maar wat er 'abnormaal' aan de huidige situatie is?
Dat een permanent gebande user overduidelijk al enkele maanden gewoon kan blijven posten hier... onder een kloon-account dus?

En natuurlijk heb je aan zoiets dus geen dagtaak.. Of worden er zoveel mensen per dag gebanned met een twijfelachtige reden?

Kortom, je overdrijft wel.. En voor de duidelijkheid: ik vind zo'n forum nergens voor nodig, dus wat mij betreft hoeft er ook niet te komen.. Alleen jouw argumenten zijn vrij waardeloos in mijn ogen.