Enkele bericht bekijken
Oud 3 June 2004, 23:57   #87
koelkast
ubergruber

koelkast's Avatar

Stuur een bericht via AIM naar koelkast
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tyskie
Over het algemeen valt het dus behoorlijk op als er ineens een nieuw lid zich in een discussie mengt, denk je niet? Zo'n kloon wordt dan uiteraard meteen gebanned (in een normale situatie).
Het kwaad is dan ansigh al gebeurd, en zou betekenen dat er dus heel de tijd gewaakt moet worden over dat forum. wat moderaten op een zulks forum dus erg veel tijd zou kosten. Ook zal een gebande vriend niet zo dom zijn om in zijn kloon direct door te laten schemeren dat het een kloon is krijg je discussie waarom de kloon weer gebanned is? in dat zelfde forum?

Ook lost het het probleem niet op als een foute user als bijvoorbeeld forza meer vriendjes uit arnhem weer aan te melden op het forum dan dat er crew is wat dan ?

Citaat:

Maar wat er 'abnormaal' aan de huidige situatie is?
Dat een permanent gebande user overduidelijk al enkele maanden gewoon kan blijven posten hier... onder een kloon-account dus?
Helaas heb ik me rot gezocht naar het knopje "toon overzicht kloon accounts" maar ik kan hem niet vinden. Blijkbaar weet je meer informatie dan 3 beheerders en forum baas plussen bij elkaar want ik ben me in elk geval niets bewust dat er nog een kloon rondwaait op het forum van een gebande user. Deze zou idd verwijderd moeten worden maar dan zal ik hem eerst moeten vinden.

Als je werkenlijk wil dat hier wat aan gedaan wordt en dat dus het beleid zoals gezet goed wordt uitgevoerd zul je dus de crew moeten helpen en je kennis met minimaal 1 van de crew leden moeten delen.

Citaat:

En natuurlijk heb je aan zoiets dus geen dagtaak.. Of worden er zoveel mensen per dag gebanned met een twijfelachtige reden?
Geen reden om in slaap te vallen, maar het is krom om een onderscheid te maken in bans en straffen wie moet dan bepalen of een ban / straff wel in een dergelijk forum besproken zou worden en welke maatregel niet? Het is tot op heden uit ervaring sprekend dat 95% van de mensen die een OW, ban of andere straf krijgt in 1e instantie boos is en van mening is dat die zwaar onterecht is en twijfelachtig en weet ik niet wat. Helaas blijkt de gemiddelde internetter op forums als de onze een slechte verliezer te zijn. (zie ook eerder gegeven gevangenis voorbeeld)

Citaat:

Kortom, je overdrijft wel.. En voor de duidelijkheid: ik vind zo'n forum nergens voor nodig, dus wat mij betreft hoeft er ook niet te komen.. Alleen jouw argumenten zijn vrij waardeloos in mijn ogen.
Kortom ik overdrijf nog steeds nergens, ik probeer een rieele toekomst schets te maken en te visualiseren hoe een dergelijke forum constructie er uit zou zien en wat de uitwerking er van zou zijn. dit vind ik altijd een goede manier om argumentatie neer te zetten en omdat jij het er toevallig niet mee eens bent is het niet meteen zo dat de beargumentatie waardeloos zou zijn.

Laten we niet gaan vervallen in het kijven als een stel kippen over manier van beargumenteren of andere bijzaken. topic gaat over een subforum voor gebande leden wel of niet.