fucked up... ga ik naar m'n broer toe.. hij had probleempjes met z'n pc... brander deed het niet.. ik mijn brander snel meenemen.. cdtjes fikken die hij nodig had.. moest persee voor 5 uur...
daarna zijn pc maar eens gaan opschonen.. noujah alle troep software eraf enzow.. eindelijk netjes... ga de hardware maar eens opschonen.. boel uitblazen enzow al het stof eruit... nieuwe cpu koeler erop, vorige was nogal te zwak, waardoor hij niet eens normaal kon draaien.. ikke de boel weer aansluiten.. aanzetten... reboot hij zomaar opeens.. ikke in de bios kutten.. start hij goed op... vervolgens doe ik reboot om te checken of hij het doet... start hij opeens niet meer op

vet in de stres geraakt.. dacht KUT heb ik em nou alweer gemolt.. (al 3 keer gedaan ofzow, brak ding

)
ikke ding open maken.. klooien...vet angst dat ik z'n vidkaart had gemold.. zit geen garantie meer op.. bovendien moet hij straks weer gebruik maken van z'n pc vanwege afstuderen..
anderhalf uur later.. alles eruit gehaald (echt alles)... 10 minuten laten staan.. alles er weer in.. doet het het weer opeens..
zonder rare reboots of whatever...
computers zijn echt vage dingen.....
en daar hou ik van.. heb ik me weer een avondje vermaakt

bovendien issie nu weer schoon van binnen

damn wat een stof trekt dat ding aan hiero
maarjah het is wel frustrerend, dat elke keer als ik een pc aanraak dat ding gaat flippen