Enkele bericht bekijken
Oud 11 June 2004, 00:43   #1
BlackTurtle
Guest

Standaard wat een leuke date, maar wat een kutdag

ok ik moest dus dinsdag naar school, fitness, daar zaten we ff buiten en stond ik met een meisje te praten wat ik ken die op de school naast de fitness zit, belt ze me s'avonds op jah zegt ze er stond een meisje bij mij die jou heel leuk vind en ze wil een keer met jou gaan stappen, nou ok ik ben al een tijd vrijgezel ik dacht leuk, ik weet niet precies wie je bedoelt maar het lijkt me dan wel een keer leuk om een nieuw iemand te leren kennen, zo gezegd zo gedaan zij heeft mijn nummer van dat meisje gekregen en we hadden vandaag wat afgesproken, ik heb haar opgehaald van het station, me voorgesteld enzo, geen onaardig meisje hoor, dus ik ben met haar naar het pleintje gegaan en wat gedronken daar, ze was best stil, niet iets wat ik een goede eigenschap vind in een meisje waar ik me toe aangetrokken voel. maar ok, nog een rondje door de stad gelopen ik dacht och mischien komt ze nog los ofzo , misschien is het verlegenheid. nou dus we hebben een ijsje gegeten bij v.d. poel, en daarna zijn we gaan poolen, ok en hier is het een beetje uit de hand gelopen. we zaten te poolen en ook al dat ik al merkte dat ze niet echt mijn typ was en ook al dat ik dat tegen haar gezegd heb. heb ik toch met haar gezoend op de weg naar buiten,niet omdat ik het zo graag wou maar zij begon en ik ben er in meegegaan. ik heb haar afgezet bij het station ben in de bus gestapt en naar huis gegaan, me aardig schuldig voelend want dat meisje vond mij heel leuk en was naderhand dat zij ze in een smsje ook heel gek op mij geworden, maar wat moet ik daarmee kijk dit klinkt misschien raar maar zij is te lief voor mij, ik vind lieve meisjes heel aardig maar niet om een relatie mee te hebben, ik hou van bitcherige meiden die me soms op mn flikker geven en dat zag ik totaal niet in haar en dat zij ze later zelf wel toen ik haar aan de telefoon had dat ze dat nooit zou doen, maar ik was later die avond naar een verjaardag geweest en toen ik terug kwam stonden er een paar sms'sjes op mn telefoon eentje dat het te warm was om te slapen maar te koud ook te koud zonder mij, en nog een dat ze echt geen spijt haar van de kus, dus heb ik haar gebeld, en haar de waarheid verteld, dat ik haar nooit had moeten kussen, terwijl zij dat zo graag wou en ook dat zij gewoon te lief is ,dat ik meer op meisjes val die niet zo lief zij als haar , en toen moest ze vreselijk huilen, ik heb haar nog mijn excuses aangeboden en gezegd dat het best een compliment is dat ik haar te lief vind en dat ze een lieve jonge moet vinden maar ze hing al op. ik weet dat ik haar nooit had mogen kussen. en ik weet dat ik heel hard heb moeten zijn om de waarheid tegen haar te vertellen. maar heb ik er goed aan gedaan, ik denk van wel. ik kan beter nu eerlijk tegen haar zijn nu ze nog niet zo gek op me is dan dat ik tegen haar ga liegen want dat kan ik niet.

maar het blijft een rotgevoel waar je meeblijft zitten.

Met citaat antwoorden