Enkele bericht bekijken
Oud 12 June 2004, 01:03   #24
bartje518
Aachen TSV

bartje518's Avatar

Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Ik ben het, uiteraard, geenszins eens met het elftal van Tuur

Ik zou absoluut niet meer kiezen voor Van der Sar. A. Alledrie onze keepers spelen niet meer bij topclubs. Daarnaast wordt ik een beetje moe van die oude garde, die vervang ik zoveel mogelijk. Aangezien ik veronderstel dat Westerveld inmiddels minstens zo goed is als Van der Sar kies ik voor hem.

Als rechysback negeer ik even het gemak van onze infantiele bondscoach en kies ik voor Melchiot. Echte rechtsback, die aanvallend ook iets kan, en daarnaast (bijna) wekelijks de stijd aanbind met topspitsen.
Voor het centrum staat Stam buiten kijf. Weliswaar toonde de man na het duel tegen Ierland aan het IQ van een ingeblikt sardientje te hebben, en bovendien is hij voorstander van een stadion vol met molens, maar hij is kwalitatief één van de beste verdedigers van de wereld.
Naast Stam kies ik voor Cocu. Hij hoort sowieso in het elftal. Frank de Boer komt te kort, en Bouma wil ik linksback hebben. Dus Cocu.
Linksback dus Bouma. Kan hij het minste kwaad en Van Bronckhorst en Zenden zijn verdedigend veeeeel te kwetsbaar. Bouma kan dat wél, en heeft rugdekking van Cocu.
Voor de verdediging is Davids de beste optie. Daarvoor spelen in mijn opstelling Seedorf en Sneijder. Seedorf is de enige die overtuigd van de huidige middenvelders. Ik ben geen liefhebber van de man, hij zorgt voortdurend voor onrust, speelt continue zijn eigen wedstrijd maar lijkt wel als enige in vorm.
Links staat Robben niet ter discussie. Rechts kies ik voor Van der Meijde, omdat hij de enige rechtsbuiten is.

En ik snap niet dat mensen in de spits nog stééds niet kiezen voor Roy Makaay. Onbegrijpelijk gewoon. Want ja, ondanks zijn sympathie, ondanks zijn goals voor Manchester, ondanks zijn 3 goals tegen Schotland, is Van Nistelrooij ho-pe-loos uit vorm. Kies dan voor Makaay. Zijn tegenstanders doen het in hun broek voor hem. Hij is in bloedvorm, hij scoort aan de lopende band voor een inferieur team als Bayern München, tegen ploegen die afbraakvoetbal spelen. Zo'n man moet buiten kijf staan. Ballack lacht zich rot dat hij hier in Nederland nog stééds niet onbetwist eerste spits is. Bovendien, van minder belang, is de man eindeloos sympathiek, en heeft hij nooit een serieuze kans gekregen in het Nederlands elftal. FORZA MAKAAY!!!

Het ziet uit als volgt:

==========Westerveld========
Melchiot==Stam====Cocu===Bouma
===Sneijder==========Davids
==========Seedorf===========
Van der Meijde==MAKAAY==Robben
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden