Enkele bericht bekijken
Oud 12 June 2004, 22:56   #29
bootje
Meest gerespecteerde forummer

bootje's Avatar

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BlueWolf
bullshit
het is niet omdat je een mening hebt dat je ook een voorkeur hebt voor een bepaalde partij.
Je kan gerust een heel duidelijke mening hebben over alle stellingen maar je toch niet met 1 bepaalde partij verbonden voelen..
Als je nu op verschillende punten verschillende partijen volgt kan het toch gerust zijn dat je niet wil kiezen omdat geen van hen echt een voorkeur van je is ?
maar het zijn wel die partijen die hier regeren en er voor en door het volk staan. als je kiest om hier in België te leven, dan moet je je naar de wet gedragen. en ik denk dat het niet teveel is om eens in het jaar en om de zoveel jaar te gaan stemmen. je hebt mensen die zich niet voor politiek interesseren, maar dan wel aan de klaagbel trekken wanneer er zich iets niet aanstaat.

edit: ik ga ook niet akkoord met alle standpunten van een partij, maar er zijn dan ook partijen waar ik helemaal niks in zie. die ik het liefst zo ver weg wil houden uit de regering als mogelijk. stemplicht werd trouwens al aangehaald als een middel tegen het Blok.

Laatst aangepast door bootje : 12 June 2004 om 23:00
bootje is offline   Met citaat antwoorden