Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Saartje
Ik dacht dat die tegen rascisme liep?
Rascisme is not done...
Vrije meningsuiting = Geen cordon sanitaire
|
er is vrije meningsuiting maar ook nog eens gelijkheid. pas als de partij beide dingen respecteert, willen de andere partijen gaan praten.
het cordon sanitair is bij de mens een nogal verkeerde opvatting t(weet niet of het bij jou zo is). het betekent niet dat de media en dergelijke niet over het vlaams blok mogen praten. wat het wel betekent, is dat de partijen een afspraak onderling gemaakt hebben om niet met het vlaams blok een coalitie te vormen.
overigens heb ik het niet zo voor mensen die op het vlaams blok stemmen. als je stemt uit protest tegen de anderen, begrijp ik het niet. je stemt dan immers VOOR een partij die voor racisme, avondklokken, repressie op school en dergelijke staat. terwijl de andere regering absoluut niet slecht bezig was. het is altijd gemakkelijk te luisteren naar al het geklaag dat er is en dan te zeggen: oh, ze doen het niet goed, want deze en deze en deze groep heeft niet gekregen wat hij wou. je kan nu eenmaal geen geld toveren en het is de bedoeling dat wat je hebt zo goed mogelijk besteed wordt.