Enkele bericht bekijken
Oud 14 June 2004, 05:29   #94
bootje
Meest gerespecteerde forummer

bootje's Avatar

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tom1985
- Buitenlanders die voor je neus proberen je auto te pikken
- Buitenlanders die een kennis z'n vinger afsneden (!) voor een ring
- Maximaal aantal % leerlingen in school mag buitenlander zijn ... Of wil je nota bene in Belgie op een school terechtkomen waar je enkel vreemdelingen rond je ziet ?
- de invoering van niet-samendrukbare straffen voor kindermoordenaars en -verkrachters ... Lijkt me goeie vooruitgang mocht dit er door komen, niet ?
- diefstal, overvallen, drughandel en vandalisme bestrijden door de invoering van zero-tolerantie in probleembuurten. Kan je hier op tegen zijn ? Gevoel van onveiligheid in eigen land moet dringend naar beneden.
- Eigen Vlaamse staat ... Of ben je er zomaar met akkoord dat jaarlijks miljoenen naar de Walen gaan. Als er beslissingen moeten genomen worden moeten de Walen nog hun goedstemming geven ook ... Nee, zo hoeft het niet voor mij.
- Een kind hebben vraagt veel tijd, etc ... Dat opvoedersloon moet er gewoon komen. Zo heeft een ouder de tijd zelf z'n kind een goeie verzorging te geven, en het niet steeds naar een onthaalmoeder te moeten brengen.
goed, van alles wat hier staat is het merendeel racistisch. en wat met de blanken die je auto pikken, maar het dan misschien niet voor je neus doen? het is ook alleen van anders kleurigen dat je het onthoudt he. zwak! criminaliteit is van alle tijden en van alle rassen.
zeg mij nu eens wat het vlaams blok al als zinnige oplossingen gegeven heeft voor het "o zo slechte" vlaanderen. je zal rap rond zijn.

edit: weet je wat de nazi's in de tijd deden? ze duidden een zondebok aan voor de problemen, vn. de joden.
wat doet het vb: exact hetzelfde.
ik weet niet of je het beseft, maar je bent met open ogen in de propaganda gelopen en denkt dat je slim bent ook.
word volwassen en leer eerst een mening vormen alvorens 1 te hebben.

Laatst aangepast door bootje : 14 June 2004 om 05:32
bootje is offline   Met citaat antwoorden