Enkele bericht bekijken
Oud 14 June 2004, 10:31   #96
Tom1985
Guest

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bootje
goed, van alles wat hier staat is het merendeel racistisch. en wat met de blanken die je auto pikken, maar het dan misschien niet voor je neus doen? het is ook alleen van anders kleurigen dat je het onthoudt he. zwak! criminaliteit is van alle tijden en van alle rassen.
zeg mij nu eens wat het vlaams blok al als zinnige oplossingen gegeven heeft voor het "o zo slechte" vlaanderen. je zal rap rond zijn.

edit: weet je wat de nazi's in de tijd deden? ze duidden een zondebok aan voor de problemen, vn. de joden.
wat doet het vb: exact hetzelfde.
ik weet niet of je het beseft, maar je bent met open ogen in de propaganda gelopen en denkt dat je slim bent ook.
word volwassen en leer eerst een mening vormen alvorens 1 te hebben.
Ik ben al jaren ervan overtuigd voor het VB te stemmen, heeft dus nix met hedendaagse propaganda te maken. Ik denken dat ik slim ben ? Je kent me niet, wie ben jij dan om daar over te oordelen ? M'n mening ? Komaf maken met die vreemdelingen die ons komen bepikken en denken dat ze hier koning ter rijk zijn, en VOORAL die geen moeite doen om zich enigzins aan ons aan te passen. Nee, wij moeten ons maar aan hun aanpassen. Wat ik weet is dat er een eind moet komen aan dat gevoel van onveiligheid in eigen land. Als dat een van de standpunten van het VB is, stem ik er ook voor, en zal echt niet van mening veranderen.

En over dat eerste: bij criminaliteit die IK persoonlijk heb meegemaakt waren het steeds vreemdelingen, heb met Vlamingen nog nooit geen problemen gehad op dat vlak. Ik wil ze niet allemaal over dezelfde kam scheren, want heb ook maten die anders gekleurd zijn, alleen ben ik het strontbeu dat zij blijkbaar meer mogen dan wij voor er serieus wordt opgetreden.
  Met citaat antwoorden