Enkele bericht bekijken
Oud 14 June 2004, 12:13   #98
bootje
Meest gerespecteerde forummer

bootje's Avatar

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tom1985
Ik ben al jaren ervan overtuigd voor het VB te stemmen, heeft dus nix met hedendaagse propaganda te maken. Ik denken dat ik slim ben ? Je kent me niet, wie ben jij dan om daar over te oordelen ? M'n mening ? Komaf maken met die vreemdelingen die ons komen bepikken en denken dat ze hier koning ter rijk zijn, en VOORAL die geen moeite doen om zich enigzins aan ons aan te passen. Nee, wij moeten ons maar aan hun aanpassen. Wat ik weet is dat er een eind moet komen aan dat gevoel van onveiligheid in eigen land. Als dat een van de standpunten van het VB is, stem ik er ook voor, en zal echt niet van mening veranderen.

En over dat eerste: bij criminaliteit die IK persoonlijk heb meegemaakt waren het steeds vreemdelingen, heb met Vlamingen nog nooit geen problemen gehad op dat vlak. Ik wil ze niet allemaal over dezelfde kam scheren, want heb ook maten die anders gekleurd zijn, alleen ben ik het strontbeu dat zij blijkbaar meer mogen dan wij voor er serieus wordt opgetreden.
dus als er dan bijvoorbeeld een ontwikkelingsland is dat geld nodig heeft, mogen wij niet helpen, want zo zeg je, er is dan meer voor ons. even je mening wat breder opengetrokken.