Ik kan jou hier dienen van dezelfde repliek hoor. Jij laat zelf niets meer of minder zien dan dat ik doe.
Ik heb al gezegd dat ze het ultieme resultaat haalden door middel van ultra-lelijk voetbal. Dat is niet dom, ongenuanceerd of gefrustreerd. Dat is gewoon een Nederlands voetbalfeitje.
Tactisch hebben ze het goed gedaan, maar Dick Advocaat heeft gefaald met zijn opstelling. Zenden is geen goede voetballer en heeft zeker niet meer de kwaliteiten om een man echt goed voorbij te gaan. Robben en Overmars hebben dit altijd wel en die tonen ook initiatief. Met een opstelling zoals gister had je minstens mensen op de flank moeten hebben die een actie blijven maken, want je weet dat de weg naar Van Nistelrooij door drie mensen is afgesloten. Dat zag je dus ook heel goed.
Ik wil de Nederlanders geen veer in de reet steken, want het was verre van goed, maar het voetballende gedeelte was wel beter. Het technische gedeelte. Qua tactiek was het 50-50, maar de buitenspelers brachten te weinig. Iets waar Dick Advocaat niet op rekende.