Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door theo tank
Klopt ook. Maar ik heb de absolute overtuiging dat Kuijt het beter vanaf zo brengen dan van der Meyde.
(Bij Utrecht heeft Kuijt trouwens ook een periode van rechts gespeeld, en niet onverdienstelijk..)
|
Dat is ook mijn mening. Shandy is dit seizoen zo slecht dat er veel spelers zijn die het beter zullen doen. Ik noemde als voorbeeld Castelen als echte rechtsbuiten... Een man met een echte actie en snelheid. Veel gevaarlijker dan die schromelijk overschatte vd Meijde dus. Maar helaas nog geen grote naam en geen speler van een topclub. En dan moet je wel erg bijzonder zijn om in Oranje te komen (als je nooit voor de grote drie hebt gespeeld, zie ook Hasselbaink/ Makaay).
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartje518
Blijkbaar ben je bevooroordeeld over Bouma Tegen Tyskie kun je misschien dom ongenuanceerd roepen dat hij geen verstand van voetbal heeft, ik ben daarvan minder gediend.
|
Ik geloof dat ik uiteindelijk toch een heel eind het gelijk in de discussie aan mijn zijde heb gekregen, dus beter kun je op dergelijk geblaat niet ingaan.. Sowieso beetje triest om op die manier een discussie in te gaan, Bas...
Bouma speelde gewoon twee prima potten, tegen Duitsland en Tjechie. Nauwelijks fouten van hem gezien, hetgeen je van Sar, Stam en Cocu bijvoorbeeld niet kunt zeggen... En dat zijn volgens mij de drie meest geroutineerde spelers van het elftal. Over beginnersfouten gesproken.. Die foute pass van Cocu heeft ons voor 33% de wedstrijd gekost..