Hoe kijk ik tegen sex aan, rare vraag

tis gewoon iets waar je pas over mee kan praten als je goeie sex kent
Vanaf welke leeftijd, nou zie mn post in waar was et

psych en Fil denk ik, over trouwen. Zal em zo nog wel ff opzoeken. Leeftijd is altijd relatief, maar 13 is absoluut te jong
Sex met een vriend of vriendin kan best, zolang geen van beiden er meer mee bedoelt.
En wat vind ik van sex? een rare plastische bedoeling tussen twee mensen die op de een of andere manier onvermijdbaar is
[edit]Ik vind het maar niks dat het tegenwoordig heel erg normaal is dat een kind van dertien al sex heeft. Mijn god, dat DOE je toch niet op die leeftijd??

Je bent bij lange na nog niet volgroeid, zo kwetsbaar als de pest, en je ontdekt het fenomeen "jongen" pas!! Vanaf 15 vind ik het acceptabel dat je verder gaat met je vaste vriend. Een beetje nieuwsgierigheid is altijd wel gezond, en dat keur ik ook helemaal niet af, maar vroeg sex hebben is echt niet zo leuk hoor, in die levensfase van net puberen hoor je je nog eerst met hele andere dingen bezig te houden ipv sex. Je kan nog je hele leven aan sex doen weet je

Zeker bij een onvolgroeid jong meisje kan een jongen veel schade aanrichten, en dan niet alleen maar lichamelijk, omdat ze natuurlijk nog heel erg nauw is (gatver

) maar ook omdat ze psychisch vaak nog niet sterk genoeg is om nee te zeggen. En dus alles toelaat. Leuk. Krijg je vaginisme. De rest van je leven pijn bij het vrijen. Is ni zo fraai hoor, ben je echt niet blij mee. En vaak roepen ze achteraf dat ze er toch niet klaar voor waren, als ze twin-tig worden (zoals ik ). Ik was zestien en ik had beter nog een half jaartje kunnen wachten tot met mn eerste langdurige relatie.
Dus bij dertien roep ik echt het liefste nee heb je enig idee wat je jezelf aan gaat doen op deze manier?
I rest my case