Onderwerp: Imago 'kabel'
Enkele bericht bekijken
Oud 22 June 2004, 19:56   #16
Ar-Tuur
Guest

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartje518
En Arthur, hoe verklaar jij dan dat Patrick Kluivert en Clarence Seedorf ook geen al te best imago hebben? Als je goed leest zie je dat dat ook mijn stelling is.
Ik zou het eerlijk gezegd niet zo goed weten, want ik ben het er niet mee eens. Waarschijnlijk door vooroordelen, zaken buiten het veld, voetbalprestaties. Maar ik vind dat je op geen enkele manier niet dat je Seedorf en Kluivert met de buiten het veld wereldvreemd en arrogant overkomende Davids kunt vergelijken.

Citaat:
Deze heren staan weliswaar de pers te woord, maar schijnen dit altijd te moeten doen op een geïriteerde toon zodra er ook maar enigzins kritiek op hun presteren wordt geuit. Waarom kunnen zijn niet net als Frank de Boer, of zelfs Rafael van der Vaart ruiterlijk toegeven dat het weer eens 'bagger' was?
Ik vind dat reuze meevallen en zie dit helemaal niet bij ieder intervieuw gebeuren. Met name Seedorf krijgt altijd bergen shit en zuur van zowel media als volk over zich heen, maar neemt altijd tijd voor de media en heeft gewoon een goed verhaal waarin hij eerlijk is. Zonder daarbij 'altijd op geïrriteerde toon' te spreken. Ik snap echt niet hoe je daar bij komt
  Met citaat antwoorden