Wil jij IN GODSNAAM EENS OPHOUDEN met mensen op dit forum te betichten van geen verstand van voetbal, het dragen van brillen enzovoorts enzovoorts? Dat haalt mensen werkelijk het bloed onder de nagels vandaan en frustreert tot en met.
Dat voorop.
Daarnaast zal ik het voor de 1001e en tevens laatste keer uitleggen. Van Nistelrooij speelt nu goed, maar HAD NIET MÓETEN spelen als je het mij vraagt. Ik ben er 100% van overtuigt dat Makaay nu óók op 4 had gestaan. Van Nistelrooij heeft van tevoren wel tig kansen gehad, met alle mogelijke spitsen naast zich (behalve Makaay uiteraard) en voortdurend gefaalt. Zijn kwaliteiten als voetballer staan niet ter discussie, maar eens houden de kansen op. Dat hij er nu 4 inschiet zegt mij dan ook niet zoveel. Wanneer je iemand maar lang genoeg laat staan in de spits van een topland scoor je vanzelf wel eens.
Makaay heeft die kans nooit gehad. Maar vreemd, telkens wanneer hij ook maar even (een paar minuutjes maar) opstaat onmiddelijk scoort en overtuigt. Dáárom zeg ik dat hij nu alweer het ongelijk van de bondscoach aantoont. Nog beter zou overigens zijn een systeem uitdokteren waarin beiden kunnen spelen. Van der Meijde lijkt mij een voortreffelijk slachtoffer daarvoor.
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
|