Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BlackTurtle
dit heeft niets met no brains te maken
dit is een vieze steek onder de gordel, hij kan wel mooi terugvallen op die smiley, maar dat wil nog neit zeggen dat ik niet weet wat hij wil zeggen. en dat heeft er mede mee te maken dat ik gehoord heb dat zijn tegenstem op t mannenforum gebaseerd was op ''ik stem niet op mensen die zomaar lui inmekaar slaan''
dus nou moet ik ik gaan geloven dat ie ineens een leuke opmerking plaatst? zo dom ben ik nou ookweer niet.:@
|
Ach jongen, je meot het allemaal niet zo serieus opvatten. Ik bedoel er helemaal niks mee. Ik trek me forum dingen ook niet persoonlijk haar. Als mensen me vertellen dat ik Itchi the Clown haar heb, dan kan me dat bijzonder weinig schelen. Als mensen me neitmogen op een forum of wie ik ben op een forum, dan kan me dat even wienig schelen. Bij jou zit dit blijkbaar anders.
Het was neit bedoeld als steek onder de gordel ofzo. Het was gewoon het eerste dat bij me opkwam in dit topic aangezien we daar zo'n leuke discussie over gehad hebben die me wel is bij gebleven.
Als ik je daarmee persoonlijk raak ofzo, mijn excuses daarvoor, dat is niet mn bedoeling.
Overigens klopt dat inderdaad wat je zegt over je poll op het mannen forum. Zo op het forum vind ik je niet iemand die ik graag mag ofzo. Ik heb niks tegen je, maar ik heb ook niks voor je zegmaar. Again. Ik ken je neit persoonlijk, misschien ben je wel een hardstikke aardige gast, dat weet ik simpel weg niet, afgaande van hoe je op het forum over komt vind ik dat dus niet, maar dat heeft dus niks op persoonlijk vlak te maken. Mocht je dat wel vinden, dan emm, zal ik er voortaan wel rekening mee proberen te houden. Alleen snap ik dan neit waarom je op het forum zit, internet is fake, nep, onbetekend. Fora al helemaal.