Enkele bericht bekijken
Oud 29 June 2004, 23:06   #1
LexS
BeHeerser

Standaard Uit de kast gekomen...?

Okee, er belt net een vriend op van voetbal. Standaard babbeltje hoe het gaat enzo en ineens zegt hij dat hij een relatie heeft. "Okee das leuk voor hem na een half jaar weer een nieuwe vriendin." Dacht ik dus. Maar nee Joey was de naam en het was een jongen.

De eerste vijf minuten geloofde ik hem niet omdat ikzelf het ooit iemand had wijs gemaakt voor de gein. Maar hij heeft me nu overtuigd. Nu heb ik altijd al van de daken geschreeuwd dat ik niks tegen homo's heb omdat ik het heel goed kan vinden met een homoseksuele collega en blablabla.

Maargoed nu is het wel even iets anders. Ik zie die jongen buiten voetbal niet regelmatig maar bij het uitgaan drinken we altijd een biertje als we elkaar tegen komen e.d. En nu heb ik mezelf ook voorgenomen om hem normaal te behandelen. Dus zoals ik altijd al deed maar aan de ander kant is het toch wel raar want bij voetbal kom je nooit over die 'lekkerwijf dit lekkerwijf dat' discussies enzo. Welnu wilde hij ook stoppen met voetbal omdat hij bang was dat hij anders gepest zou worden (iedereen weet het al inmiddels). Ik heb hem dan nog wel over gehaald om te blijven en dat ik altijd voor hem op zal komen aangezien ik aanvoerder ben en (in alle bescheidenheid dit is serieus) opzich wel het respect geniet van teamgenoten omdat ik dat al heel lang ben.

Maargoed nu is de vraag: Moet ik nog iets anders doen dan hem alleen maar te behandelen zoals ik eerst ook deed dus veel over praten of juist niet over praten enzo?

Alvast bedankt!
LexS is offline   Met citaat antwoorden