Onderwerp: Ek 2004
Enkele bericht bekijken
Oud 30 June 2004, 17:50   #124
bartje518
Aachen TSV

bartje518's Avatar

Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tyskie
Maar zoiets is toch gewoon een continue proces Bart?
Spelers stoppen (of worden gedumpt) en er komen nieuwe helden.
Een groot aantal landen gaat na dit toernooi afscheid nemen van spelers, maar dat komt toch regelmatig voor? En bij alle landen (muv Duitsland? ) staan weer een aantal spelers klaar die het stokje overnemen.. Maar ik probeer een verklaring te vinden voor het toernooi-verloop. En als ik naar bijvoorbeeld Henry kijk.. superseizoen gedraaid, maar nu helemaal niets.
In feite zie ik alleen bij Figo dat hij echt over zijn top is..
Zidane heeft het ook nog maar bij vlagen anders Net als spelers als Fernando Couto, Rui Costa, Frank de Boer, Lilian Thuram, Bixente Lizerazu, Alessandro Del Piero..
Het is een continue proces, maar het gebeurt zelden zo massaal (mijns inziens dan ) tijdens een groot toernooi.
In Duitsland zit trouwens meer dan genoeg talent hoor.. Om Kahn over te nemen staat Timo Hildebrand al te trappelen om hem op te volgen. Philip Lahm wordt een topper, net als Schweinsteiger. Andreas Hinkel, Arne Friedrich zijn nog geen 24, Fabian Ernst heeft een zeer goed seizoen gehad bij Bremen, Frings en Ballack kunnen nog jaren de tandem op het middenveld vormen.
Maar, en dan kom je bij het grote probleem, een spits die scoort.. Was die er dit toernooi al geweest..
Maargoed, zelfs Tsjechië heeft spelers die na dit toernooi aan hun afscheid toe zijn. Ik ben benieuwd!
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden