Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MasterB
Uit je post valt alleen maar te destilleren dat je ONZE manier van straffen te zwak vindt en de arabische manier zou volgens jou een goed alternatief opleveren.
Echter, in beginsel draait het niet om onze criminaliteit, maar om de barbaarse praktijk van onthoofding. Je draait om het onderwerp heen en pakt zo een ander punt aan, hetgeen een drogredenering is. De straf die de zieke gasten in Irak hebben voor mensen die hun land willen opbouwen is niet menselijk, niet waardig. Een onthoofding waarbij iemand het uitschreeuwt dat valt met geen mogelijkheid goed te praten. Ik neem ook aan dat je het niet met de onthoofding eens bent, want je verhaal vervolgt over criminaliteit.
|
klopt, ik dwaalde ff af. maar waar zit het probleem om binnen een discussie andere punten te bepraten om daarna terug te komen op het hoofdonderwerp. Ik heb neit gezegd dat ik het eens ben terroristen. ik heb gezegd dat ik het eens ben met zware lijfstraffen.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Not-KnownWaar trek je de grens dan? Met een zulke extreme manier van straffen kan je moeilijk nog fouten maken in je onderzoek! 1 foutje bij het OM kan letterlijk verschil zijn tussen leven en dood. Ja nee fijne manier van straffen als je onschuldig blijkt te zijn.
|
dat zou lullig zijn, maar ik vind dat dat nogsteeds de noodzaak van zware straffen niet wegcijfert, dutroux....vermoord meisjes, staat waarnschijnlijk over 20 jaar op straat. zou jij hem niet liever stenigen? ik wel.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SpiNejongen doe maar niet alsof je stoer bent om hun te verdedigen want als je ziet wat daar nog meer gebeurt verander je snel van mening
|
stoer? hun verdedigen? van mening veranderen?
ga ff lekker met je blokken spelen ofzo.