Enkele bericht bekijken
Oud 1 July 2004, 20:15   #14
LoeLoe

LoeLoe's Avatar

Standaard

Ik zal het eens afwachten bij ons bij de Bruna maar ik ga er vanuit dat als die centen echt verdwijnen, dat de prijzen dan echt naar boven afgerond zullen worden..

MAar goed dat wachten we wel effe af.. ik maak er wel melding van als het bij ons wordt doorgevoerd..

Ik ga ervan uit dat het naar bovne wordt afgerond.. dat werd al gedaan toen de euro werd ingevoerd. Dat zal weer gebeuren wanneer die rotcenten verdwijnen.

En nou kun je misschien wle zeggen van: Nou toen de euro er kwam is echt niet zoveel naar boven afgerond.

Toendertijd werkte ik bij de Bakker Bart en ik heb de prijzen daar door die kuteuro verbazigwekkend hoog zien stijgen.

Eerst kreeg je er nog 3 broden mee voor 9.25..toen werd het 4.25 en binnen een half jaar werd dat al opgeslagen naar 4.75.

Hoeveel het nu kost weet ik niet want ik werk er niet meer en ben er al ene tijdje niet meer geweest maar dat was niet alleen met het brood. Dat was met de losse broodjes, croissantjes, pizza's, taart, soesjes.. alles.

En in de supermarkt hetzelfde verhaal.

Ik ben er gewoon van overtuigd dat het dadleijk weer naar boven afgerond zal worden als dit daadwerkelijk doorgevoerd zal worden.