Onderwerp: OW voorstel
Enkele bericht bekijken
Oud 2 July 2004, 23:24   #34
Bazzemans
Super Lid

Bazzemans's Avatar

Stuur een bericht via MSN naar Bazzemans
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Stevie
dat snap ik nog wel. en zoiets mag best een keer kunnen, een beetje overdreven om er OW's voor uit te gaan delen.
Nog te jong om te hebben geleerd dat je altijd hoger in moet zetten dan je streven zeker?
Ik heb namelijk mijn punt wel duidelijk kunnen maken..

@Nightwolf: Ik vind het belachelijk dat je bij voorbaat al iemand beschuldigd van het puur en alleen maken van reclame, zonder dat je hem de kans geeft om ook maar hier te komen posten. Hij zal echt niet meer terugkomen na dit kansloze gedoe hoor? Daarnaast vond ik dat hij een prima initiatief startte. Een topic met sites waar je gratis MP3 van aanstormend talent e.d. kan downloaden. In plaats van dat een aantal mensen kansloos gaan doen hadden ze je ook kunnen pm-en en had je de topic-naam kunnen weizigen, omdat het dan wel geoorloofd is waarschijnlijk. Nee, die paupers verneuken het hele topic en dat blijft ongestraft en het topic gaat dicht en je geeft die paupers cq. onbenullen precies waar ze om vragen. Lekkere bestuurder ben jij, je zwicht meteen voor een beetje aandrang van een aantal mensen.

@Amby: In eerste instantie vind ik dat je de topicstarter tekort doet om hem direct van alles en nog wat te betichten, ook al spreekt de ervaring me tegen. Je weet nooit hoe iemand is. Daarnaast zal de persoon er niets aan verdienen als mensen op die site komen om muziek van aanstormend talent te downloaden. Typisch commercieel is het niet en je zou kunnen zeggen dat het idee achter het topic uitgebreid zou kunnen worden tot een zeer nuttig topic. Ik vind dan ook dat de mensen die reageren in het topic meer schade aan het forum verrichten dan de topic-starter en dat is totaal tegen het principe in. Je laat iemand geen reclame maken, maar het verneuken van een topic door het posten van volkome onzin in een serieus forum is wat mij betreft erger dan het posten van reclame (wat het nogmaals in mijn ogen niet is).

Back @Nightwolf: Stoer dat je die jongen wel een PB durft te sturen, maar die jongens die het topic daadwerkelijk helemaal verneuken niet eens iets durft te zeggen. Wat ben jij een mannetje zeg.
Bazzemans is offline   Met citaat antwoorden