Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nightwolf
bazzemans reageert als een kip zonder kop, ik beschuldig niemand ergens van. jij doet dat echter wel
en tuurlijk is t niet goed dat iedereen overdreven van die plaatjes posten met die slotjes. ik kan ze echter wel begrijpen.
|
Als een kip zonder kop? Waar haal je het lef vandaan om als forumbaas zoiets over een forummer te roepen? Volgens mij beschuldig en beledig je tegelijkertijd iemand in één zin. Bovendien beschuldig jij daarnaast ook nog eens de forumstarter ergens van wat niet per definitie zo hoeft te zijn. Beetje jammer voor een Forumbaas (+ zelfs?). LoeLoe verhaal all over again.
Je kan ze wel begrijpen? Jij hebt als forumbaas niet het recht om ze te begrijpen! Je moet neutraal hier tegenaan kijken en je kan niet meer denken als een simpele forummer. Je moet zorgen dat het forum schoon blijft van allerlei onzin. Dat je dan een keer een foutje maakt door een topic te sluiten en niet een poging te doen er iets nuttigs van te maken, dat kan ik nog accepteren. Echter dat je mensen gewoon hun gang laat gaan met het verzieken van het forum (en dan heb ik het niet alleen hierover, het gebeurd ook dikwijls op F&P) reken ik je wel zwaar aan. Misschien moet men maar eens gaan bekijken of je wel geschikt bent als Forumbaas.
Daarnaast wil ik nog ff opmerken dat het dan wel al 0.54 uur kan zijn, maar je kan net zo goed als iedereen gebruik maken van HOOFDLETTERS!