Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nightwolf
ik kan t begrijpen omdat ik t reclame vond
Bart, ik had m'n laatste post zeker niet tegen jou dus wrom je aan komt zetten met dat ik jou zou beschuldigen, is ook uit de lucht gegrepen. en ik word je persoonlijke flames bijna zat. als je zo graag ruzie met me wilt maken, doe dat dan via pm.
ik heb trouwens nog steeds niet gezegd dat ik t goed vond
|
Of je nu tegen mij flamed of tegen Bazzemans doet volgens mij niet ter zake

Kap eens met dat kansloze gedoe door steeds in de verdediging te springen, dat zijn heel wat meer mensen niet een beetje zat, maar gewoon spuugzat. Hoe moeten we jou anders duidelijk maken dat je slecht bezig bent dan door gewoon te zeggen waar het op staat. Dat jij dat als flame op vat interesseert mij niet. Jij flamed tegen Bas, door hem een kip zonder kop te noemen. Kijk gewoon lekker naar jezelf, jij wil dat wij jou via PM benaderen, noem Bas dan ook via PM een kip zonder kop, en niet op het forum. De pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet, met dit verschil dat jij het goede voorbeeld moet geven.
Geef dat goede voorbeeld door de mensen op hun slechte gedrag aan te spreken, en niet hen die over dat slechte gedrag klagen een kip zonder kop te noemen en de personen die een topic verzieken te begrijpen. Zolang jij dat niet wilt inzien heb je totaal, maar dan ook totaal geen recht om te klagen wanneer iemand een 'flame' in jou richting stuurt.