Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AmbyPur
now you have offially lost me.
in de tijd dat die 'owregels' die CO aanhaalt gemaakt zijn was ik er niet bij maar goed, en wie/wat/waar bedoel je met die "vriendjes"?
als KK trouwens toen heeft gezegd dat iedereen die met 'slotje' of 'pm' reageert een OW krijgt dan moet hij zich daar trouwens wel aan houden.
|
Kijk die mensen die in dat topic postte zijn allemaal van die mensen waar jullie hele dagen mee lopen te ouwehoeren op ADB. Voor sommige, ik noem geen namen, zijn dat gewoon de dagelijkse vrienden! Jij kent je vriendje toch ook van dit forum en tich van die andere vrienden van je.
KK houdt zich alleen maar neit aan de afspraak omdat jullie zulke goede verhoudingen hebben met die mensen die de slotjes e.d. postte. Als het een (wat jullie noemen) "sportforummer" was geweest hadden we al lang een ban gehad (ook al denkt NW te moeten beweren van niet, maar zo schijnheilig is hij nou eenmaal). Het selectieve beleid hier is belachelijk. Zo weet ik bijvoorbeeld ook dat er over mij gedacht wordt dat ik de grootste rell-user cq. troll ben die er hier op het forum rondloopt. Terwijl er bij die zogenaamde "vriendjes" van jullie veel meer algemene sfeerverziekers rondlopen.
Ik zal waarschijnlijk in de ogen van KK ook wel degene zijn die hem dreigmails stuurt, zijn computer hackt en zijn huis in de fik heeft gestoken!