Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bazzemans
Dat is je antwoord? Lekker makkelijk. Volgens mij was IK degene die hier voor alles en nog wat werd uitgemaakt door forumbazen en zèlfs beheerders. Terwijl jullie het goede voorbeeld moeten geven en dat doen jullie dus allesbehalve.
Edit: Bovendien denk ik dat je gewoon direct op je teentjes bent getrapt omdat je door hebt dat er een grote kern van waarheid in mijn verhaal zit.
|
waar word jij voor wat uitgemaakt dan?
en om er verder maar wel op in te gaan:
jij opent hier een topic over het OW-geven wat betreft en roepen van 'slotje' en het verpesten van een dergelijk topic. je gaat alleen al snel over op persoonlijke aanvallen (op nightwolf), en als wij (koelkast, martijn, ik) ons er in mengen en met je in discussie gaan, krijgen we meteen beschuldigingen naar ons hoofd geslingerd dat we toch alleen maar aan vriendjespolitiek doen.
dat vind ik niet leuk, want, al zou ik veel personen persoonlijk kennen, ik probeer _altijd_ als een FB op te treden en dus niet te kijken naar wie ik wel en niet mag. voor zover ik dat niet mee kan laten spelen in mijn beslissingen doe ik dat dus zeker niet, en ik durf te zeggen dat dat ook voor andere FB's/beheerders geldt.