Onderwerp: OW voorstel
Enkele bericht bekijken
Oud 3 July 2004, 18:03   #69
koelkast
ubergruber

koelkast's Avatar

Stuur een bericht via AIM naar koelkast
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bazzemans
Dat van die webads dat snapte ik ook nog wel voordat je die uiterst duidelijke uitleg gaf, maar het gaat in dit geval totaal niet op. Er wordt in het topic namelijk TOTAAL geen oproep gedaan aan bandjes om zich in te schrijven en dus te betalen voor die diensten. Neen er wordt alleen aangegeven dat het een site is waar je gratis MP3's kan downloaden, een site die veel mensen best graag zouden bezoeken om muziek te downloaden van aanstormend talent. Het idee wat achter webads zit wordt hier totaal uit zijn verband gerukt.
het was een oproep om naar hun website te komen met de bedoeling meer bezoekers te krijgen op hun website. Dat het jou mening is dat webads niet zo moet zeuren mag maar dat maakt het nog niet een feit. Feit is dat webads het alleenrecht op reclame heeft op deze site en dus ook het forum. Het is niet in de macht van de crew of beheerders om hier iets aan aan te passen.

Citaat:

Daarnaast had ik daar nog het minste commentaar op en gaat het voornamelijk om het feit dat, los van dat het topic in jullie ogen reclame is en dus gesloten zou moeten worden, een aantal mensen gewoon dat topic bij voorbaat al sluiten omdat zij denken het recht te hebben om te beoordelen dat dit reclame is. Na de eerste keer zo'n flauw bericht komen er nog een tiental, terwijl el lid wegwerken, ik vraag me af of webads hier wèl blij mee is dat er struhun punt al lang gemaakt was en in mijn ogen niet IN het topic, maar buiten het topic om aan een forumbaas bekend had moeten worden gemaakt. Het gevolg hiervan is dat ze toch een potentiectureel zo'n 3 à 4 users per week worden "weggepest" door een groepje vaste bezoekers van dit forum zonder dat er wordt opgetreden door de onafhankelijke forumbazen, forumbazen plus en beheerders.
Users die zig aanmelden en waarvan hun 1e 2 posts bestaan uit reclame uitingen mogen van mij weggepest worden. het geeft al duidelijk aan wat de reden was voor aanmelden. Bedenk je ook dat dit wel eens nep users kunnen zijn en dat het dus gewoon computer bots (scripts) zijn die aanmelden en reclame spammen. Een potentieel normaal lid zal niet zijn 1e post gebruiken om reclame te maken voor een andere site.

Citaat:

@Nightwolf: Jij mag geen begrip hebben voor users die een topic verneuken, ook al is er volgens jullie sprake van reclame. Het verneuken van een forum gaat verder dan het plaatsen van reclame en moet dan in mijn ogen ook gewoon als erger worden beschouwd. Jij bent echter al zover verpest door je "internet-vrienden" dat je dit niet eens meer ziet. Het is gewoon weer de oude "vriendjes-politiek". Ik durf te wedden dat als ik dit soort dingen zou flikken in samenwerking met wat jullie noemen de "sportforummers" dan zouden we allemaal stuk voor stuk een Officiële Waarschuwing krijgen. Nu gaat het echter om die "vriendjes" van je en dan ben JIJ te LAF om ook maar iets erover te zeggen. In plaats daarvan zeg je dat je het wel begrijpt. Gewoon te triest voor woorden. Ik neem aan dat je ook naast het forum geen vrienden hebt of je moet een totaal andere instelling hebben dan hier op het forum en gewoon het onderdeurtje van je vriendengroep zijn, want een leidersrol cq. voorbeeldrol is voor jou alles behalve weggelegd.
Dit soort uitspraken helpen echt goed mee om serieus genomen te worden door de crew hoor (NOT!) dit geeft gewoon bij mij al weer de indruk dat je puur weer een topic bent begonnen om te kunnen trollen en zagen. het serieus nemen is er bij mij nu wel weer een beetje af. dit gaat namelijk allang niet meer over het reclame posten. maar oude botten van sport forum gemierenneuk wordt weer uit de opgedroogde sloot gegraven