Ik ga met Bas mee dat het totaal onnodig en forumbedervend is om een heel topic vol te gooien met slotjes.. Als men er al iets over wilt zeggen is daar de report-knop voor..
Aan de andere kant ga ik met de staff mee dat het topic terecht gesloten is.. de voortekenen duiden gewoon op een reclame-topic. Ook al is het geen commerciele site, dan kan het nog reclame zijn... Zeker omdat het betreffende lid alleen maar langs lijkt te zijn gekomen voor dat topic. Was het een gewoon actief lid geweest die de rest had willen wijzen op een dergelijk site, dan had het weer wel gekunnen lijkt mij...
Verder vind ik het hoogst opmerkelijk dat Koelkast zijn waarschuwing bagatilliseert door te zeggen dat het alleen voor ADB geldde. Dus de rest van het forum mag wel op een dergelijke manier verneukt worden omdat het in de regel alleen op ADB gebeurde? Krom redeneren noem ik dat!
Verder vind ik een aantal reacties in dit topic hoogst bedenkelijk, met name van de kant van Bas en Bart.. Padlarven, rukkers? Dat duidt helaas niet op enigerlei discussieniveau, dat komt meer in de buurt van trollerij en flames uitlokken. Beetje jammer, joh, want zo verspeel je je oprechtheid.
Overigens zijn enkele reacties van NW, Koelkast en Dext0r ook enigzins bedenkelijk te noemen..